Overslaan en naar de inhoud gaan

Veelgestelde Vragen

Hoe bestel ik drank via www.slijterijvangenderen.nl?

  • 1. U kiest uw dranken op www.slijterijvangenderen.nl door op ‘in winkelwagen’ te klikken. 
  • 2. Uw bestelling wordt in de Winkelwagen geplaatst. 
  • 3. Heeft u al uw wijnen gekozen en bent u klaar om het bestelproces af te ronden? Klik dan op de Winkelwagen bovenin. In de Winkelwagen krijgt u eerst een overzicht van alle gekozen wijnen/dranken. U kunt hier eventueel aantallen wijzigen, keuzes verwijderen en de totaalprijs controleren.
  • 4. Klik vervolgens op ‘Ga door naar Afrekenen’. U kunt hier uw gegevens invoeren en de dichtstbijzijnde Wijnkring winkel voor klachten en retouren kiezen. U kiest ook hoe u wilt betalen, met Ideal, Paypal of creditcard (Maestro, Mastercard, Visa). De bestelling kunt u nogmaals controleren.
  • 5. Kloppen alle gegevens en bent u klaar om uw aankoop af te ronden? Klik dan op ‘Plaats uw bestelling’.
  • 6. Uw bestelling is geplaatst. U ontvangt per mail een bevestiging van de bestelling, waarin u deze nogmaals kunt controleren.  Alle prijzen op de site zijn inclusief BTW.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u doordeweeks voor 11.00 uur bestelt, heeft u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Bestelt u doordeweeks na 11.00 uur of bestelt u in het weekend, dan heeft u uw bestelling binnen 3 werkdagen in huis*.

  • Besteld op Bezorgd op
  • maandag vóór 11.00 uur woensdag
  • dinsdag vóór 11.00 uur donderdag
  • woensdag vóór 11.00 uur vrijdag
  • donderdag vóór 11.00 uur maandag
  • vrijdag vóór 11.00 uur dinsdag
  • zaterdag woensdag
  • zondag woensdag

*Uitgezonderd feestdagen en slechte weersomstandigheden. 

Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk bericht. U ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Slijterij Van Genderen heeft afspraken gemaakt met het wijnhuis voor de Nederlandse markt. Afspraken voor het buitenland vallen hier niet onder, waardoor we niet mogen leveren in het buitenland.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen van € 75,- en meer betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen van minder dan € 75,- betaalt u € 6,95 verzendkosten. 

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Haalt u uw bestelling liever op bij ons inde winkel? Kies dan op de afrekenpagina voor ‘afhalen in de winkel’. We nemen dan contact met u op zodra de bestelling binnen is. U betaalt geen verzendkosten!

Hoe wordt mijn bestelling geleverd? 

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door Post NL. Bent u niet in de gelegenheid om de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket een tweede keer aangeboden. Daarna wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij het aangegeven Post NL afhaalpunt. Het pakket blijft drie weken beschikbaar en gaat daarna retour naar de afzender. 

Ik heb net wijn besteld, kan ik nog iets toevoegen?

Het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een afgeronde bestelling. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen. Indien mogelijk, versturen we alle bestellingen in 1 keer. 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Als u via www.slijterijvangenderen.nl  heeft besteld, ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail. Is dat niet het geval? Controleer dan het opgegeven e-mailadres en neem contact op met onze klantenservice via winkel@slijterijvangenderen.nl of via 0181-78 56 06 (maandag-zaterdag 10.00-17.00 uur).

 

Hoe kan ik betalen?

Bij Slijterij Van Genderen kunt u vooraf betalen via iDeal of creditcard (Maestro, Mastercard, Visa). 

Via iDeal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u bij de keuze voor de betaalmethoden op het iDeal logo. Na de keuze van uw eigen bank wordt u direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier. Voor meer informatie over deze betaalwijze: www.ideal.nl

Betaalt u uw online aankoop met een CreditCard, selecteer dan de juiste CreditCard maatschappij. Er wordt een beveiligde (SSL) verbinding gemaakt met het platform Multisafepay. Vul uw creditcardnummer, de vervaldatum het de CVC code in. Als de betaling voltooid is, ontvangt u een melding dat de betaling succesvol verlopen is.

Mijn bestelling klopt niet. En nu?

Hoe zorgvuldig  Van Genderen Wijnen & Gedistilleerd en haar partners ook te werk gaan, er kan wel eens iets misgaan. Controleer bij ontvangst altijd of u de juiste producten hebt ontvangen. Hebt u per ongeluk andere wijn ontvangen of mist u een deel van uw bestelling? Neem u dan contact op met onze klantenservice via winkel@slijterijvangenderen.nl

 of via 0181-78 56 06 (maandag-zaterdag 10.00-17.00 uur).

 

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Voor klachten over en het retourneren van (een deel van) uw bestelling kunt u terecht bij onze klantenservice via winkel@slijterijvangenderen.nl of via 0181-78 56 06 (maandag-zaterdag 10.00-17.00 uur).

 

Als uw bestelling bezorgd is, heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen zonder opgaaf van redenen te ruilen of te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en wordt deze definitief.

Bij ruilen en retourneren dient u aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • U kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn via www.slijterijvangenderen.nl
  • Het artikel dient onbeschadigd en in de originele verpakking retour te worden gegeven aan Van Genderen Wijnen & Gedistilleerd.

 

Waarom moet ik allerlei persoonsgegevens invullen?

Uw e-mailadres hebben wij nodig om u een orderbevestiging te kunnen sturen. Uw adres geven wij door aan onze transporteur, die het doorgeeft aan Post NL om de bestelling bij u thuis te kunnen bezorgen. Slijterij Van Genderen zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken, mits die partij onderdeel is van het bestelproces.

.

 

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft Van Genderen Wijnen & Gedistilleerd korting. Krijg ik het verschil terug? 

Voor een bestelling geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling wordt vermeld. Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt als consument zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil als korte tijd later een eerder aangeschaft product afgeprijsd is.